زندگی اینترنتی

کسب درآمد، آموزش، دانلود، اخبار، فناوری اطلاعات، مطالب جالب و ...

زندگی اینترنتی

کسب درآمد، آموزش، دانلود، اخبار، فناوری اطلاعات، مطالب جالب و ...

زندگی اینترنتی

سلام خدمت بازدید کنندگان عزیز ،

به زندگی اینترنتی خوش آمدین امیدوارم لحظات خوشی را در وب سابت ما سپری کنین

الکسا

بایگانی

اس ام اس و جوک های خنده دار الکی مثلا 26 بهمن 1393

دوشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۳، ۰۱:۴۳ ق.ظ

جدیدترین اس ام اس و جوک های خنده دار الکی مثلا 26 بهمن 1393

جملات بامزه و SMS طنز و لطیفه های سرکاری الکی مثلاً

جوک های جدید و خنده دار الکی مثلا



ㅂㅈㄷᆞ근ㅅㄱㅅ듟ㅈㅈㅂ
ㄱ느ㅏㅂㄷㄱㅅㄷㅂㅈㄷㄴ
ㅈㅌㄴ그ㅏㅂㅅㅂ좃ㅂㄴㄷ
ㅈㄱㅅㄷ붓ㄱㅅㅈㅂㄷㄴᆞ
ㅈㅎㄴㄱㄷㅈㅅㅂ
.
.
.
الکی مثلا달하는ㄴㄷㅂㅅㅈㅂㅎ


بیشتر در ادامه مطلب



Doostiha

چقد این (الکی مثلا) ها زیاد شده؟!
حالا خوبه یه کاری کردیم ما سریع خز شد!!
.
.
.
الکی مثلا من اولین نفر بودم!!!

Doostiha

الکی مثلا و کوفت الکی مثلا و درد
باز شما یه چی افتاد سر زبونتون میخواید شورشو در بیارید؟
.
.
.
الکی مثلا من خاص و متفاوتم!!!

Doostiha

کسی لنگه کفش منو ندیده؟؟؟
.
.
.
الکی مثلا من سیندرلام

Doostiha

دیگه وقتشه زن بگیرم
.
.
.
الکی مثلا خل شدم

Doostiha

بچه ها من چند روز نیستم …
الکی مثلا منم کار و زندگی دارم

Doostiha

از این به بعد هر کی از این الکی ها بزاره خودش میدونه…
.
.
.
الکی مثلا من جدی ام ^_^

Doostiha

راستی!!
نتیجه اون تحقیقاتی که درباره ماهیت در هم تنیدگی کوانتوم داشتیم چی شد؟
.
.
.
الکی مثلن اینجا محیط علمیه، هممونم الاف نیستیم!!! (^__^)

Doostiha

زنم زنگ زده داد و فریاد میگه:
خاک تو سرت آشغال مگه من واست چی کم گذاشتم؟
دلت به حال اون طفل معصوممون نسوخت؟
چرا این کارو با من کردی؟
منو میگی 3 تا سکته رو رد کردم بعدش خندید و گفت:
.
.
.
.
الکی مثلا بهم خیانت کردی….
به خدا یه لحظه فک کردم همه چیرو فهمیده!

Doostiha

سلاااااااام به همه دکتر مهندساااااااo_O
.
.
.
الـــــــکی مثلا من نمیدونم شما یه مشت بیکار بیشتر نیستید

Doostiha

سخت است، زندگی در دنیایی که جهل مقدس است
.
.
.
الکی مثلن من فیلسوف روشن فکرم!!!

Doostiha

مڹ چقد خوشگل و ناز و ملوس وجیگرم……
ایڹ دیگه الکی نیست… واقعیته میفهمی واقعییییت!

Doostiha

فکر نکنین خاویار چیز خاصیه ها باور کنین مزه تن ماهی میده آدم زده میشه!
.
.
.
الکی مثلا من وضعم خوبه هر روز خاویار میخورم.

Doostiha

من عزیز دل کی ام!؟
بگید من،
الکی مثلا!!! ضایع نکنید!!
فامیلا جم شدن دارن نیگا میکنن!!

Doostiha

کى منو دوس داره؟
.
.
.
الکى مثلا من نمیدونم شما کشته مرده ى منین :lol:

Doostiha

این یکی رو باید شب بفرستید!!!
ﺑﭽﻪ ﻫﺎ ﺻﺒﺢ ﺑﺨﯿﺮ …..
ﺍﻟﮑﯽ …
ﻣﺜﻼ ﻣﻦ ﺧﺎﺭﺝ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻣﯿﮑﻨﻢ

Doostiha

بچه ها من دارم میرم از اینجا …
الکی مثلا
شما بیاید بگید نرو تورو خدا، اگه تو بری ما رگمونو میزنیم،
ما به عشق تو میایم اینجا و…
ضایم نکنیدا ببینم چیکار میکنید..
این وسط جنازه جمع کنمااا

Doostiha

چقد لباس عروس بهم میاد!
.
.
.
الکی مثلا بختم باز شده!!

Doostiha

وااای ممنون استاد توضیحاتتون کامل بود جواب سوالمو توش پیدا کردم
.
.
.
الکی مثلا من از اون خرخونای دانشگاهم

Doostiha

این پاشنه در چرا کنده شده؟!
.
.
.
الکی مثلن من خواستگار زیاد دارم!!!

Doostiha

بــــَــــــه! اینم صحنه های داوری این بازی.

.
.
.

الکی مثلن من عادل فردوسی پورم!

Doostiha

راستی یارانه رو ماهانه میدن چقد میدن
.
.
.
الکی مصلن ما پولداریم یارانه نمیگیریم

Doostiha

مَـــــن حَـــــرفِ پسرا رو خوب میفهمم
.
.
.
الکـــــۍ مثلا مَـــــن جانور شناسم…!

Doostiha

اینقد این جکای الکی مثلن رو باب کردین
صبح مخاطب خاصم رو تو کافی شاپ با یه پسر دیدم
.
.
.
الاغ برگشته میگه الکی مصلن من دارم بهت خیانت میکنم..!

Doostiha

چطورین ترشیده ها؟؟؟
.
.
.
الکیییی مثلا من شوهر دارم :D

Doostiha

Hello everyone
.
.
.
Fake ! For example I’m an American :D

Oh Yeah baby!

Doostiha

الکی مثلا من جراحم
الکی مثلا من خارجی ام
الکی مثلا …
جهان سوم یعنی همین
افراد در این کشورها بجای تبادل اطلاعات مفید و سازنده
باید مطالبی با مضمون لوده گی و پلشتی رو بین خودشون تبادل کنن
.
.
.
الکی مثلا من روشنفکرم ^__^

Doostiha

دوستان گرامی مدتیه که باز جوک هایی رایج شده
که همه چی رو به شوخی میگیرن و اخرش مینویسن
الکی مثلا فلان….
این عادت زشت ماست که همه چی رو به شوخی و مسخره میگیریم
.
.
.
الکی مثلا من خیلی حالیمه!!!

Doostiha

تو کافی شاپ خوش و خرم با دوست دخترم نشسته بودیم
یهویی یه دختره اومد سمتم گفت:
خیلی بی معرفتی بعد سه سال زندگی حالا دوست دختر داری؟
پست فطرت نامرد …
دوست دخترم که با گریه رفت دختره اومد گفت:
.
.
.
الکی مثلا ما زن و شوهریم.
منم نگاش کردم بعد تا میخورد زدمش، گفتم:
.
.
.
الکی مثلا شوهرت دست بزن داره :|

Doostiha

 :| :| :| :| :| :|

.
.
.

الکی مثلا من علیرضا 008 سایت دوستی هام که

به جز این شکلک چیز دیگه ای نمیتونه بفرسته :|

Doostiha

ﺍﻟﮑﯿﻪ، ﺍﻟﮑﯿﻪ!!!!
.
.
.
ﺍﻟﮑﯽ ﻣﺜﻼ ﻣﻦ ﺩﺍﺭﻡ ﺍﻟﮏ ﻣﯿﻔﺮﻭﺷﻢ ﺷﻤﺎ ﺑﮕﯿﺪ ﭼﻨﺪﻩ
اینو دیگه نشنیده بودید : )))

Doostiha

وای وای منو نریزین تو غذاتون
.
.
.
الکی مثلا من خیلی با نمکم!!!

Doostiha

10.2 مرکز 11.23 به گوشم :D

.
.
.

الکی مثلاً من عبدالله سایت دوستی هام :lol:

Doostiha

اونقدر الکی الکی گفتید
.
.
.
احساس میکنم من خودم الکیم شمام مثلن بگید نه تو راستکیی

Doostiha

تنهاکه باشی، پدر کارخونه دار و خونه ی دراندشت با جکوزی و استخر
نمیتونه تنهاییتو پر کنه!
.
.
.
الکی مثلن من الان با وجود این همه امکانات خیلی تنهام!!!!

Doostiha

حاظرم تمام ثروتم رو بدم ولی یه ذره آرامش داشته باشم
.
.
.
الکی مثلا من از اون پولدارای بدون آرامشم

( اون یکی آرامش منظورمه :D )

Doostiha

امروز تو دانشگاه پسره از کنارم رد شد و یه کاغذ داد بهم…
.
.
.
بازش کردم نوشته بود الکی مثلا بهت شماره دادم

Doostiha

همتونو ترور می کنم
.
( `_´)
– ҉ ︻╦╤─ – – – –
´
_/﹋\_

الکی مثلا من داعشم ^_^

Doostiha

گوشیم زنگ خورد اومدم ببینم کیه دیدم هیچی نیومده
.
.
.
یهو دیدم رو گوشیم نوشته الکی مثلا من زنگ خوردم!!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
X بستن تبليغات
X بستن تبلیغات