زندگی اینترنتی

کسب درآمد، آموزش، دانلود، اخبار، فناوری اطلاعات، مطالب جالب و ...

زندگی اینترنتی

کسب درآمد، آموزش، دانلود، اخبار، فناوری اطلاعات، مطالب جالب و ...

زندگی اینترنتی

سلام خدمت بازدید کنندگان عزیز ،

به زندگی اینترنتی خوش آمدین امیدوارم لحظات خوشی را در وب سابت ما سپری کنین

الکسا

بایگانی

وزیر خارجه عمان: توافق هسته‌ای در راه است

سه شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۳، ۰۷:۴۴ ب.ظ

چکیده: قبل از این رسانه ها گفته بودند عمان میان ایران و آمریکا برای دست یابی به توافق میانجیگری می کند. بن علوی که از سال 1997 تاکنون (به مدت 18 سال) مسؤولیت وزارت خارجه عمان را برعهده دارد ، گفت: توافق هسته ای در راه است زیرا این توافق به سود همه خواهد بود. این توافق مانع از بحران هایی در آینده خواهد شد. این توافق دیوار قوی میان ثبات و بحران خواهد بود.

منبع این مطلب سایت ارانیکو می باشد. 


به تفصیل در ادامه مطلب

وزیر خارجه عمان: توافق هسته‌ای در راه است



وزیر خارجه عمان پیش بینی کرد ایران و گروه 1+5 به زودی به توافق هسته ای می‌رسند.

یوسف بن علوی در مصاحبه با شبکه سی ان ان آمریکا گفت: تحولات به سمت دست‌یابی به توافق هسته‌ای میان ایران و گروه 1+5 پیش می‌رود.

ایران و گروه 1+5 (آمریکا، بریتانیا، فرانسه، چین، روسیه و آلمان) هم اکنون در حال گفتگو برای دست‌یابی به توافق جامع هسته‌ای هستند. قبل از این رسانه‌ها گفته بودند عمان میان ایران و آمریکا برای دست‌یابی به توافق میانجیگری می‌کند. 

بن علوی 70 ساله پیش‌بینی کرد توافق هسته‌ای در ماه مارس آینده (اسفند و فروردین آینده) یا ژوئن آینده (تیرماه 94) به دست می آید.

او که از سال 1997 تاکنون (به مدت 18 سال) مسؤولیت وزارت خارجه عمان را برعهده دارد افزود: توافق هسته ای در راه است زیرا این توافق به سود همه خواهد بود. این توافق مانع از بحران‌هایی در آینده خواهد شد. این توافق دیوار قوی میان ثبات و بحران خواهد بود. 

وزیر خارجه عمان ادامه داد: هر یک از دو طرف مذاکرات، به جایگزینی برای گفتگوهای هسته ای به دور از گروه بین المللی فکر نمی کنند. بحران، موضوع طرف های مذاکرات نیست بلکه نگرانی‌های بین المللی است.

وی تاکید کرد: آمریکا در مسئله هسته ای ایران، بیشترین نگرانی را دارد. توافق هسته ای نیازمند حمایت از سازمان ملل متحد و کشورهای بزرگ است.

وزیر خارجه عمان همچنین توضیح داد که کشورش در مذاکرات هسته ای، طرف نیست بلکه به طرف های مذاکرات کمک می کند.

او گفت: می خواهیم شاهد زندگی صلح آمیز این منطقه و دیگران مناطق باشیم. در 2 یا 4 دهه اخیر شاهد جنگ های متوالی بودیم. این روند باید تمام شود.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
X بستن تبليغات
X بستن تبلیغات